středa 9. srpna 2017

Přečteno za měsíc červen a červenec



Poměrně nedávno jsem zavedla novou rubriku, tedy - přečteno za daný měsíc. Možná si někteří z vás všimli, že jsem nevydala článek Přečteno za měsíc červen. Ano, je to tak článek nevyšel, i když jsem to měla původně v plánu. Myslela jsem si, že budu mít v červenci více času, ale opak byl pravdou.

A jelikož je trochu divné vydávat článek Přečteno za červen v srpnu, rozhodla jsem se spojit měsíc červen a červenec do jednoho článku.

Táák a kolik knih jsem teda celkem přečetla za tyto 2 měsíce? No, přiznám se, není to nijak velké a závratné číslo. Dokonce si myslím, že jsem těch knih mohla přečíst více, ale co se dá dělat. A je to  9 knih.

První knihou byla kniha Paní půlnoci. Bylo to moje první setkání s lovci stínů, a také první kniha od autorky C. Clare. Kniha se mi nakonec líbila, i když jsem si prvně nedokázala představit styl autorčina psaní. Celou recenzi na knihu si můžete přečíst ZDE.

Alenku v říši zombií jsem četla hned, jak mi došla. Protože já prostě přímo miluju retellingy, a ještě k tomu na Alenku v říši divů. Tu knihu jsem si zkrátka musela přečíst, co nejdříve. Po pravdě jsem byla trochu zklamaná, protože kniha nebyla úplně podle mého očekávání. Ale třeba snad budou další díly o něco lepší. Celou recenzi si můžete přečíst ZDE.

Poušť v plamenech jsem si chtěla přečíst též. A vážně to byla ideální knížka na horké letní dny, které strávíte někde u vody. Knížka je plná písku, horka a sucha... Opravdu z ní přímo srší letní atmosféra. Mně osobně se knížka moc líbila a těším se na další díl.

Hlavně to nikomu neříkej je knížka od slovenské autorky. A došla mi jako recenzní výtisk od Slovartu , za to jim moc děkuji. Protože jsem si jistá, že jinak by se ke mně kniha nedostala. Což by byla jistě škoda, jelikož pojednává o velmi aktuálním tématu- šikaně. A jistě bych tuhle knihu doporučila všem ve věku 14-16 let. Celou recenzi si můžete přečíst ZDE.

Nejchladnější dívka ve Městě Chladu je knížka s upíří tématikou. I když jsou dnes hromady knih o upírech, tahle mi prostě přišla naprosto originální. Celá atmosféra knihy byla pro mě naprosto jedinečná. Bylo to prostě celé takové trochu šílené, ale vážně dobré. Celou recenzi na knihu si můžete přečíst ZDE.

Skoro směšná story je knížka, kterou jsem dlouho hledala. Pojednává o patnáctiletém chlapci, který trpí depresí. Knížka je celou dobu sondou toho, co se děje v jeho hlavě. A navíc je i o tom, jak vypadá strávit 5 dní v psychiatrické léčebně. Jedná se přibližně o autobiografii, kdy sám autor strávil pár dní v psychiatrické léčebně. Knížka byla i zfilmovaná pod názvem Něco jako komedie. Osobně se mi kniha vážně líbila.

Spící obři je sci-fi. Jak už jsem někde psala, já sci-fi moc nečtu, ale když jsem tuhle knížku viděla v katalogu, nemohla jsem odolat a ihned jsem si ji objednala. Přestože už se mi stalo, že jsem pár sci-fi knížek nedočetla. Já přímo nesnáším, když knížku nemůžu dočíst, protože se mi nelíbí. A sci-fi je jediný žánr, u kterého se mi to už párkrát stalo. Ale kniha Spící obří se mi nakonec celkem líbila, na to že sci-fi nečtu a knihu jsem dočetla až do konce. A plánuji na ni recenzi, která by měla vyjít ještě tento týden.

Políbená ledem je druhý díl ze série. První díl se jmenoval Mrazivý oheň, ten mě hodně bavil. A když je to druhý díl, tak myslím, že není třeba sem o knize moc psát. Ale oproti prvnímu dílu mi přišla celkově slabší, ani se zde toho moc nedělo, ale konec to trochu spravil.

A poslední mojí přečtenou knihou byla Pomsta a rozbřesk, další retelling. Knížku mám doma už od Vánoc, ale dostala jsem se k ní až teď. Za pár dní má vyjít její druhý díl, na který se už moc těším. A plánuji též recenzi, která by měla vyjít ještě tento týden.

Doufám, že se polepším a za měsíc srpen přečtu tolik knih, kolik jen půjde. Do komentářů mi klidně napište, zda jste nějakou knihu také četli.








Žádné komentáře:

Okomentovat