pátek 11. srpna 2017

Knižní přírůstky za měsíc červenec



Měsíc červenec byl pro mě slabší, co se týče počtu koupených knih. Ano byly to pouhé 3 knihy, což je nízký počet, vzhledem k počtu nakoupených knih v minulých měsících.

Je pravda, že v měsíci červenci u nás nevyšlo moc knížek, které by mě nějak zaujaly, takže jsem dohnala resty a koupila si knihy, po kterých už jsem se delší dobu dívala. Také jsem ale chtěla trochu šetřit, protože v srpnu má vyjít hned několik YA knih, na které se strašně těším. Např. Sníh nebo popel, Růže a dýka, Navždy s láskou Lara Jean… Je jich opravdu hodně a to ani nemluvím o měsíci září, tam už mám vyhlédnuto taky pár knížek.

Před pár lety jsem měla takové období, kdy jsem četla jenom detektivky, frčel u mě hlavně Jo Nesbo, Robert Galbraith, Jeffery Deaver… Ale tahle doba už je dávno pryč, nějakou takovou detektivku už jsem nečetla pěkně dlouho, ale mám už pár vybraných, které bych si chtěla časem přečíst.

Autorská dvojice Lars Kepler jsou velmi známí svými detektivkami, já od nich právě nic nečetla, ale vážně dlouho jsem uvažovala, že si od nich něco přečtu. A když jsem uviděla v knihkupectví Playground ve slevě, nešlo neodolat. Já vím, že ta knížka detektivka není, je to spíše mysteriózní thriller. Knihu už mám přečtenou a plánuji na ni v blízké době recenzi. Ale chápejte, už můžu říct, že jsem od této dvojice něco četla. :D

Asi většina z vás postřehla, že knihy od českých autorů moc nečtu, spíše vůbec nečtu. Což je podle mě rozhodně chyba a zároveň i škoda. Opět dříve jsem nějaké ty české autory četla, ale teď už vůbec. Poslední dobou se to snažím napravit, už před cca 2 měsíci jsem si koupila knihu Kosmonaut z Čech, ke které jsem se zatím nedostala, docela mě to štve. A teď jsem si i koupila knihu Osm od Radky Třeštíkové, jistě všem známé české autorky. Na knihu už se moc těším a jsem vážně zvědavá.

A jak už je u mě poslední dobou zvykem, nesmí tu chybět knížka v angličtině. A touto knihou je Release od Patricka Nesse. Je to můj velice oblíbený autor, takže když jsem knihu viděla v knihkupectví, ani na chvíli jsem nezaváhala a hned jsem si ji musela koupit. Opět doufám, že se k ní brzy dostanu. Já mám tolik knížek, které si chci strašně moc přečíst, ale neustále mi přibývají další a další a já prostě nestíhám číst, času nemám tolik, kolik bych si ho přála mít a mám i jiné povinnosti.

Do komentářů mi klidně napište, co za knihy jste si v červenci pořídili vy a jestli jste nějakou z výše zmíněných četli.

Žádné komentáře:

Okomentovat