úterý 25. července 2017

Knižní přírůstky za měsíc červen



Už je skoro konec měsíce července, ale poohlédneme se ještě za měsícem červnem. A to přesněji kolik knih jsem si za daný měsíc pořídila.

Vím, že tento článek je trochu více opožděný, bohužel jsem, ale neměla moc času. Takže jsem se k jeho napsání dostala až nyní.

Knížek bylo celkem 5, což si myslím, že je přiměřené množství. Navíc jeden z nich byl recenzní výtisk.

První kniha, kterou jsem si objednala byla Alenka v říši zombií. Jelikož mám ráda retellingy  a ještě i pohádku Alenku v říši divů. Je jasné, že jsem si musela knihu, hned po vydání objednat. Knihu už mám přečtenou a recenzi najdete ZDE.

Druhá kniha je Hlavně to nikomu neříkej mi došla jako recenzní výtisk od nakladatelství Slovart. Ještě jednou jim děkuji. Recenzi na knihu najdete ZDE.

Další knihou jsou Harry Potter a kámen Mudrců. Toto nové vydání knihy se mi neskutečně líbilo, a navíc knížky Harry Potter v knihovničce nemám, i když jsem je četla. Takže tohle byla ideální výmluva, proč si tuto knihu koupit.

 Předposlední knihou je kniha Falešný polibek, která mě zaujala, jak svojí obálkou, tak i obsahem. Osobně jsem na ni hodně zvědavá, skoro všichni okolo mě ji četli, jenom já opět nestíhám.

A úplně poslední knihou jsou Spící obři. Tato kniha je sci-fi a jak jistě víte, já sci-fi moc nečtu, vlastně skoro vůbec ji nečtu. Ale tahle kniha mě podle obsahu velice zaujala, takže jsem se rozhodla si ji nakonec koupit. Zatím jsem za půlkou knihy a není to špatné na to, že sci-fi není můj žánr, tak uvidím. Do komentářů mi napište, jestli budete chtít na knihu recenzi.

Dalším mým neknižním přírůstkem byla taška, kterou mi zaslalo nakladatelství Slovart, tašku jste mohli vidět v Unboxingu 1. Taky děkuji.

A nesmí chybět ani nová Funko POP Popelka, kterou jsem si musela koupit, bohužel ji na této fotce nemám.

A to jsou opravdu všechny knižní i neknižní přírůstky ze měsíc červen.

2 komentáře:

  1. Výborné kousky! Nové vydání Harryho, Hlavně to nikomu neříkej a Falešný polibek máme, co se týče červnových přírůstků, společné a ostatní dvě bych si chtěl taky co nejdříve pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to ráda slyším, že mám s někým podobné knižní přírůstky. :)

    OdpovědětVymazat