středa 21. června 2017

Unboxing 1


 
Na začátku měsíce května mi došlo pár balíků, takže jsem si řekla, že bych mohla založit novou rubriku. Jelikož si většinu knih objednávám přes internet. Bohužel jsem teď byla v cizině, takže článek vychází o něco později, než jsem měla původně v plánu. Celkem mi došly 3 knihy, z toho je 1 recenzní výtisk.

První 2 balíky byly očekávané, ale o tom od nakladatelství Slovart jsem se dozvěděla, až mi došlo upozornění od České pošty, takže tenhle balík byl pro mě překvapení.

A copak je to teda za knihy?
 
Dám vám menší nápovědu.
První kniha je v angličtině a jedná se o pokračování série, tedy je to 3. díl. U nás v češtině vyšel 2. díl teprve nedávno. A 3. díl knihy vyšel v cizině taky nedávno. Tato série je velmi populární stejně jako autorka. A série i autorka patří mezi mé oblíbené. V celé sérii samozřejmě nechybí víly.
 
A druhou knihu, kterou jsem si objednala. Je kniha od českého autora. Určitě tuhle knihu každý z vás viděl. Autor pochází sice z Česka, ale kniha první vyšla v Americe.
 
Po nápovědách jistě, každý z vás tuší o jaké knihy se jedná.
 
 
Tak co, uhádli jste, o jaké knihy se jedná?
 
A co mi to vlastně došlo od nakladatelství Slovart?
 
 
Je to knížka Hlavně to nikomu neříkej a je od slovenské spisovatelky. Knížka vypadá velmi dobře. A taška, která se mi opravdu líbí. Je hezky barevná a navíc je z pevného materiálu. Nakladatelství Slovart děkuji. A brzy bude na knihu recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat