úterý 20. června 2017

Přečteno za květen



Tuto novou rubriku jsem se rozhodla založit proto, že recenzuju pouze některé knihy, které přečtu, ale zdaleka to nejsou všechny knihy. V této rubrice vám tedy představím všechny knihy, které jsem za daný měsíc přečetla a stručně vyjádřím, jaký na ně mám názor.

Za měsíc květen jsem přečetla celkem 5 knih. Já vím, že to není mnoho, ale ještě mám školu a další povinnosti... Takže toho času moc nemám. Ale budou prázdniny, tak to snad napravím
A jaké knihy jsem tedy přečetla a jak se mi líbily?

Jako první knihou, kterou jsem přečetla byla kniha Láska v prachu hvězd. Na ni jsem recenzi dělala, ale bude zveřejněna na internetovém magazínu Vaše literatura.
Od knihy jsem původně čekala, že to bude další klasická YA kniha. Kde bude vše od začátku jasné. Ale spletla jsem se, hned po přečtení prvních pár stran mi bylo jasné, že kniha nebude tak úplně tuctová YA. Za mě tedy originální a odlišná YA kniha.

Další je kniha Caraval, na tu už jsem recenzi psala. Kniha se mi vážně líbila, měla opravdu dobrý nápad. Měla sice mouchy, ale díky celému záměru autorky se daly přehlédnout. Brzy se budu muset poohlédnou po další knize s námětem cirkusu.

Další je Koruna, opět na ni najdete recenzi na mém blogu. Kniha mi přišla opravdu průměrná. Čekala jsem něco víc. Ale zase to bylo celkem milé zakončení celé série. Presto mi přišlo, že se předchozím dílům nemůže rovnat.

Předposlední knihou je kniha Dvůr mlhy a hněvu. Recenze je opět na mém blogu. Na tuhle knihu jsem se opravdu nehorázně těšila. A autorka mě vážně nezklamala. Od knihy jsem se nedokázala odtrhnout, doslova jsem ji hltala. A opět byla plná překvapivých zvratů a mnoho dalšího, čím je S. J. Maas typická.

A úplně poslední knihou je Will Grayson, Will Grayson. Na tuto knihu jsem recenzi nepsala a ani ji nehodlám psát, proto se zde k této knize stručně vyjádřím. Kniha byla rozhodně velmi oddechová a měla v sobě pár mouder. Ale jinak za mě nic moc. Že by se v ní dělo něco extra, to zrovna ne. A navíc mi  připomínala knihu Probuzení Simona Spiera, ale Probuzení Simona Spiera bylo za mě o něco lepší.

A to jsou tedy všechny knihy, které jsem za měsíc květen přečetla. Do komentářů klidně napište, jaké knihy jste za měsíc květen přečetli vy.

Žádné komentáře:

Okomentovat