úterý 23. května 2017

ZrcadleníRudá královnaPůlnoční korunaJiskra v popeluDám ti slunce
Křišťálový mečUvnitř mé hlavy - Co když jsem si tě vymyslela?Dvůr trnů a růžíFangirlNedej se
Tenhle článek je celkem dost opožděný, ale rozhodla jsem se sem shrnout 10 nejlepších knížek, které jsem v roce 2016 přečetla. Ještě na začátek bych chtěla poděkovat čtenářům ,co čtou můj blog a také nakladatelstvím a knihkupectvím, s kterými jsem minulý rok navázala spolupráci.

A těd se vrhneme na ty knížky, jak už jsem zmínila, je jich celkem 10. Jsou seřazeny podle toho, jak jsem je četla. A za rok 2016 jsem jich celkem přečetla 47, což je pro mě celkem málo, mohlo to být alespoň tak 60, aby to bylo takové hezké kulaté číslo.

1. Zrcadlení
Tahle kniha byla třetí díl série Šepotání, kterou naprosto miluju, takže mě ani třetí díl nezklamal.

2. Rudá královna
Je první série a naprosto mě zaujala. Svět v téhle knize se dělí podle krve.

3. Půlnoční koruna
Je druhý díl série Skleněný trůn a tahle kniha je ještě lepší než první díl.

4. Jiskra v popelu
Tuhle knihu naprosto miluju. Je první díl série, a přestože je to fantasy kniha, byla pro mě něco úplně jiného.

5. Dám ti slunce
Od téhle knihy jsem neměla tušení, co čekat a naprosto mě dostala.

6. Křišťálový meč
Kniha je druhý díl Rudé královny, který mě opět nezklamal, i když to bylo něco truchu jiného než jsem čekala.

7. Uvnitř mé hlavy
Tahle knížka mě prostě bavila, bylo to něco jiného. Pohled na svět holky co trpí schizofrénií.

8. Dvůr trnů a růží
První díl série od mé oblíbené autorky Sarah J. Maas. A k tomu není co dodat.

9. Fangirl
Kniha byla vtipná a prostě mě bavila.

10. Nedej se
K téhle knize nemám skoro co říct, snad jen to, že mi přišla naproto dokonalá.

A to by bylo k deseti nejlepším knihám vše. A klidně mi do komentářů napište, jestli jste nějakou četli a jaká kniha se vám líbila nejvíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat