úterý 23. května 2017

 
První měsic v roce 2017 je za námi a opět tu máme knižní přírůstky za měsíc leden. Sice jsou trochu později, jelikož je už skoro půlka února.

Za měsíc leden jsem si celkem pořídila 4 knížky. Je to poměrně málo, když srovnám prosinec s lednem, ale v prosinci byly přece jen Vánoce. Zpět k lednu. Všechny knížky jsem si tedy pořídila sama. A přesně dvě mám i přečtené.

Jako první tu máme:
Čáry život- tato novinka mi samozřejmě nemohla uniknout. Takže jsem se do ní hned, jak mi došla, pustila. Asi to tu nějak rozebírat nebudu, pokud si chcete přečíst můj názor. Recenze ZDE.

2. Tisíci patro- jsem si pořídila úplně na konci ledna. O téhle knize jsem dlouho přemýšlela, ale jakmile jsem ji v knihkupectví viděla, tak jsem se rozhodla ji pořídit. Tahle knížka je opět sci-fi, to tedy já moc nečtu, spiše hodně čtu fantasy. Ale jelikož jsem si už pořídila Čáry řivota, které jsou také sci-fi a ještě jednu knížku, která byla velmi originální. Tak proč ne.

3. Malý princ- je naprostá klasika, kterou četl snad každý (i já) a mně v knihovničce chyběla, takže když jsem ji viděla v Levných knihách za pár korun, tak jsem ji hned koupila. Ano, za poslení měsíce jsem se s těmi klasikami nějak rozjela.

4. My ostaní tu prostě žijem, napsal Patrik Ness, což nejspíš mluví samo o sobě. A já ještě od něho nic nečetla, ano, trochu ostuda, takže když jsem tuhle knížku viděla v jednom knížním časopise, ihned jsem ji musela objednat. Zatím je to poslední kniha co u nás od P. Nesse vyšla, ale koncem února by měla vyjít další, na kterou se též velmi těším. Ale zpět ke knize- My ostatní tu prostě žijem, to co se v knize dělo, je naprosto originální a nečekala jsem to. A kdo si chce odpočinout od těch fantasy hrdinů, kteří neustále zachraňují svět, tak rozhodně sáhňete po této knize.

No a teď se tedy zmíním o ne úplně knížkách, ale jak jste si mohli všimnout na fotce, mám zde dvě věci, které s knížkami úzce souvisí. Jako první věc je tričko, které je ke knize Čáry života. A mně se tričko velmi libilo a přála jsem si ho. A nakonec mi ho Albatrosmedia poslalo.

Druhá věc je Funko POP postavička Alenky z Říše divů. Ani mě neminul tento trend. Takže když jsem objevila tuhle postavičku, musela jsem ji hned objednat, jelikož mám hrozně ráda Alenku z Řiše divů.

Do komentářů mi klidně napište, kolik knížek jste si za měsíc leden pořídili vy, nebo zda jste nějakou četli. Či vlastníte také nějaké Funko POP postavičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat