úterý 23. května 2017

 
Název: Nocte
Autorka: Courtney Coleová
Rok vydání: 2015
Vydavtelství: CooBoo
Počet stran: 344
Žánr: YA

Tuhle knihu jsem četla hned po vydaní. A už od začátku knihy jsem věděla, že to bude něco pro mě. A opravdu kniha je velmi zajímavá, tedy hlavně na konci, kde je velké odhalení. Kniha je navíc vyprávěna z dvou pohledů Finna a Cally. Ale samozřejmě, že kniha nemusí sednout úplně každému. Pro mě je kniha naprostou srdcovkou. A taky by mohly vyjít už další díly.

,,Nic není tak děsivé, jako když se lidská mysl propadá do šílenství."

Calle je osmnáct a má ještě bratra Finna, tedy přesněji dvojče. Ale Finn je blázen. Calla se snaží Finna za každou cenu zachránit, ale zdá se jí, že to sama nedokáže. A pak tu je její přítel Dara DuBray, její zachránce. Cití se u něj v bezpečí, ale zároveň neví kam patří, má moc ji zničit. Ale může milovat Darea bez toho, aby všem ublížila. Je tu totiž tajemství, které překvapí všechny, včetně vás samotných.

,,Tajemství. Má je každý."

Calla mi nevadila, ne že by mi jako nějak přirostla k srdci a byla z ní úplně paf. To zrovna ne, ale byla celkem fajn. Hlavně se mi líbil její vztah k Finnovi. Nezanevřela na něj, i když byl trochu mimo.
Finn byl velmi zajímavá osobnost, ale nešlo se v něm moc vyznat. Vše bylo tak nějak zmatené a šílené.
Daremu jsem už od začátku moc nevěřila. Já nevím, ale prostě mi úplně nesedl. Všechny postavy v knize mi přišly celkem nevěrohodné.

,,Slova můžou lidem ubližovat úplně stejně jako zbraně. "

Nevím, jak vám, ale mně prostě přišla ta kniha taková správně jiná. Byla také ponurá, tajemná a rozhodně ji budu číst ještě vícekrát. Kolikrát jsem i koukala, jestli čtu doopravdy dobře, spoustě věcem jsem ani nemohla uvěřit.

Hodnocení: 10/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat