úterý 23. května 2017

 
Název: Dědictví rodu Trnhoffů
Autor: G. P. Jones
Rok vydání: 2011
Počet stran: 232
Vydavatelství: Mladá fronta
Žánr: Detektivka, pro mládež

Jsem ráda, že jsem na knihu narazila, sice o něco později, jelikož je kniha spíše pro mladší čtenáře než jsem já. Ale kniha měla spád, nenudila jsem se a také mě rozhodně pobavila.

Leontýna a Felix Trnhoffovi jsou třináctiletá dvojčata, ale ne ledajaká. Místo aby se normálně bavili, jako jejich vrstevníci např. počítačovými hrami, chodili do kina, koukali na televizi, chodili na veselé narozeninové oslavy... Mají tihle dva pouze jedinou snahu a to zavraždit jeden druhého. Ale nejsou to jen chabé pokusy, jsou to naprosto dokonale promyšlené a propočítané pokusy.
Jednoho dne, když se dvojčata rozhodnou změnit záveť svých rodičů, tak aby ani jeden z nich ze smrti sourozence nic neměl. A přece jen změna závěti netrvá lusknutím prstu. Proto se k nim dočasně nastěhuje jejich rodinný právník- pan Grešlík spolu se svým synem Adamem Grešlíkem. Na tuhle krátkou dobu se dvojčata rozhodnou uzavřít mezi sebou příměří. Ale i tak někdo neustále usiluje dvojčatům o život, včetně Adama Grešlíka. Kdo za tím stojí a jaký má záměr?

Knížka se odehrává především na strašidelném zámečku a jeho panství. Zámeček celkem čítá přes 80 místností, je velmi temný a strašidelný. Ale Leontýna a Felix se na zámečku nebojí, jelikož zde od mala vyrůstali. Při čtení téhle knihy bylo zajímavé, jak si všichni na zámečku nedůvěřovali. Nikomu jste nemohli dohromady nic říct... Ale celkovou atmosféru knihy bych přirovnala k Addamsově rodině.

Kniha přestože měla poměrně málo stránek, nebyla vůbec uspěchaná. Ani nechápu, jak se ty všechny informace podařily autorovi vecpat do tak málo stránek. I když pochopitelně by se dle mého názoru dalo z knihy vytěžit i více, ale chápu, že kniha je pro mladší čtenáře než jsem já, takže je napsána poněkud jednodušší formou. Jinak knihu doporučuji, je zábavná, vtipná a má hlavně spád.

Do komentářů mi klidně napište, jestli jste knihu četli. Případně jestli také občas přečtete nějakou tu knihu, která je spíše pro mladší čtenáře.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Mladé frontě. Knihu můžete zakoupit ZDE
Hodnocení: 9/10

Mf, Mladá fronta

Žádné komentáře:

Okomentovat