úterý 23. května 2017

Knižní přírůstky za měsíc duben


Měsíc duben utekl jako nic a je opět čas na knižní přírůstky za tento měsíc. Za měsíc duben mi do knihovničky přibylo celkem 6 knih, musím říct, že už ty knížky nemám opravdu kam dávat. Už teď na začátek řeknu, že jsem si sama koupila jen 3 knihy a další 3 knihy mi byly zaslány jako recenzní výtisky. Za co jsem moc a moc vděčná, děkuji.
První kniha, která mi došla hned začátkem měsíce, byla kniha Něco víc, kterou mi zaslalo nakladatelství Slovart a moc jim za to děkuji. Knihu jsem stihla, hned jak mi došla, přečíst. A opravdu ji můžu jen chválit. Sci-fi nečtu, ale udělala jsem pro jednou výjjmku a rozhodně nelituji. Celá recenze ZDE.

Knihu Magický průvodce magickým městem pod pahorkem jsem si koupila sama, poté, co ji skoro všichni fotili na Instagramu a chválili ji. A já dlouho nic od severského autora nečetla, naposledy nějakou detektivku před pár lety, a tak jsem si řekla, že by magický realismus mohla být příjemná změna. A ouha. Změna to byla, ale z mé strany ne příjemná. Celá recenze ZDE.

Knihu Láska v prachu jsem si nechala poslat literárním magazínem Vaše Literatura, pro které jsem začala nedávno psát. Knížku už mám přečtenou a chystám recenzi, která bude na stránkách magazínu. Knížka byla příjemná YA oddechovka se zajímavým nápadem. S takovým nápadem jsem se zatím nesetkala. Více bude již brzy v recenzi. Za zaslání knížky ještě jednou děkuji.

A ani tento měsíc nemohla samozřejmě chybět knížka v angličtině. I já si koupila knihu 13 reasnos why. Knihu jsem plánovala číst už pěkně dlouho, ale nebyl čas. A teď, když byl natočen seriál a většina lidí ho sledovala, včetně nečtenářů, nemohla jsem zkrátka zůstat pozadu. Ze seriálu jsem zatím viděla jen první 4 díly a chystám se knihu v nejbližší době číst, pak dokoukat zbylé díly seriálu. Rozhodně plánuji recenzi na tuhle knihu.

Předposlední knihou je Dvůr mlha a hněvu, kterou mi zaslalo knihkupectví Mega Knihy, za co jim moc děkuji. Knihu jsem zatím nečetla a mám ji také v plánu, jako většinu mých knih. První díl série se mi opravdu neuvěřitelně líbil a zařadil se k mým nejoblíbenějším knihám vůbec. Doufám, že druhý díl se mi bude líbit stejně, nebo ještě víc. Recenze na tuhle knihu rozhodně bude.

A poslední kniha je Caraval, která poslední dobou zaplavila skoro celý Instagram. Po pravdě se ani nedivím, protože kniha je fakt úžasná. Já ji zatím ještě čtu, ale blížím se už ke konci. A zatím ji můžu pořád jen chválit. Jestli bude recenze si nejsem zatím jistá, ale budu ráda, když mi napíšete, zda byste recenzi chtěli.

A tohle už je opravdu z mých knižních přírůstků vše. Já z nich mám opravdu velkou radost. Do komentářů dejte vědět, co jste si za knihy pořídili vy a jak se vám líbily.

Žádné komentáře:

Okomentovat