úterý 23. května 2017

Knižní přírůstky za měsíc prosinec

 
Jelikož tento měsíc byly Vánoce, představím tedy celkem 17 nových přírůstků za měsíc prosinec.

Jako první začneme sérií The Land of Stories od Chríse Colfra. Pořídila jsem si první a hned k tomu i druhý díl. U nás zatím vyšel jen první díl a to od nakladatelství Fragment. Všichni si tuhle knihu chválili, včetně mojí kamarádky, která ji naprosto vychválila a nastínila o čem je trochu podrobněji než anotace. A mně bylo rázem jasné, že jestli je opravdu tak skvělá, tak budu muset mít hned po ruce i druhý díl. A zatím musím říct, že je první díl fakt super.

Jako třetí kniha tu je Královna stínů od Sarah J. Maas. Tuhle sérii naprosto miluju, takže mi nesměl chybět zatím poslední díl, co u nás vyšel a čtvrtý v pořádí série. Opravdu jsem na něj zvědavá. Protože každý díl série mi příjde lepší a lepší.

Další Dědictví rodu Trnhoffů od Garetta P. Jonese. Tuhle tu knížku jsem si vybrala jako recenzní výtisk od nakladatelství Mladá fronta. Knížka je sice pro mladší čtenáře, ale mě vždy bavily takové ty staré temné rody, co mezi sebou kují pikle, jak se navzájem odstranit. Ještě jednou za recenzní výtisk děkuji.

Knížka Smrt a jiné vrcholy mého života mě zaujala hned názvem a následně prvními řádky anotace. Mít za kamaráda samotnou smrt není úplně obvyklé. Já komedie moc nečtu, ale má to být skloubení černého humoru, přátelství a smrti. Teď už bude záležet jen na tom, jak bude kniha napsaná.

Pomstu a rozbřesk jsem si musela pořídit už jen kvůli té obálce, a taky tomu, že je to další retelling. Ale i samotná anotace mě zaujala. Navíc je retelling na pohádky Tisíce a jedné noci, takže to není úplně obvyklé.

Třetí stříbrná kniha snů je ve slovenštině. Před nějakým cca rokem a půl jsem četla první dva díly, které mám hodně ráda. A teď už jsem čekla na poslední díl. Původně měl v češtině vyjít někdy v létě, pak na podzim a teď až někdy v únoru. Já už jsem nevydržela čekat a pořídila si ji ve slovenštině, což mi nevadí. Obálky se neliší a velikostně k sobě taky pasují.

Jáma a kyvadlo od Poe. Určitě jsme o téhle knížce všichni slyšeli. Já taky, ale ještě jsem ji nečetla a řekla jsem si, že je čas to napravit. Navíc jsem před Vánoci navštívila Levné knihy a narazila na ni s ještě jednou knihou.

Stránky světa jsem dostala na Vánoce od výše zmiňované kamarádky, s kterou sme se domluvily, že si navzájem dáme knížku. A já si přála právě tuhle. Je to vlastně knížka o knížce a navíc tenhle svět popisuje spousta lidí, jako ráj knihomolů.

Štastně až navěky jsou povídky k sérii Selekce, takže v mé knihovničce nesmí rozhodně chybět, takže co víc k tomu říct.

Včelí královna mě zaujala obálkou a taky anotací, která slibuje temný příběh. Ale uvídíme či se moje představa temného příběhu bude shodovat s představou toho, co slibuje anotace.

Po Alence doplňuje to co se děje tady na Zemi, když se Alenka propadla do Říše divů. Tuhle knížk už jsem stihla přečíst a můj názor si můžete přečíst ZDE.

Pes Baskervillský je můj nejoblíbenější příběh co se týče Sherlocka Holmse. Takže, když jsem na něj narazila v Levných knihách, neváhala jsem, ano, je to ta druhá kniha, kterou jsem tam pořídila.

Řekni vlkům, že jsem doma. Tuhle knihu jsem si vybrala jako recenzní výtisk od nakladatelství Jota. A ještě jednou jim za knížku děkuji. Knížka se odehrává ve dvacátém století a má být spíše plnná pocitů... Není úplně můj styl, ale anotece mě opět zaujala.

Strážci příběhu. Můžeme se zde setkat s tygrem Šerchánem, Oliverem Twistem a dalšími. Rozhodně závidím Amy, že má tu schopnost a může se s nimi setkat.

Časodějové mě zaujali tím, že je to ruská fantasy. Takže si myslím, že to může být trochu změna od té anglické a americké. No, ale uvídíme, jestli tam doopravdy bude nějaký zásadní rozdíl.

A nakonec Iluminae, tuhle knížku jsem si neměla v plánu vůbec pořizovat. Mě moc sci-fi knížy nelákají. Ale najednou všichni mí oblíbení blogeřia a booktubeři tuhle knihu vychválili, a když jsem si ji pak prolistovala v knihkupectví a viděla, jak je zpracovaná formou zápisků, musela jsem si ji hned pořídit. Snad z ní budu taky tak nadšená, jako všichni ostatní.

A tohle jsou všechny knižní přírustky za měsíc prosinec. Za tenhle rok je to nejvíc knížek za jeden měsíc a taky bych řekla, že taky nejdelší článek do rubriky měsíční přírůstky. A kolik knížek jste za měsíc prosinec dostali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat